piątek, 3 stycznia 2014

Wspomnienie lata

Cześć!

Oto moje wspomnienie lata. Moje kolorowe trójkąty. Długo się nimi zachwycałam i nawet mam dwie wersje ich wykonania, co będzie można zobaczyć na poniższych zdjęciach. Jest to kolejny prosty wzór do wykonania. Nie jest bardzo wymyślny, ale może dzięki temu tak bardzo mi się spodobał. Oczywiście jakość zdjęć nie odzwierciedla ich naturalnego wyglądu. Do wykonania pierwszego zdobienia użyłam czterech kolorów : białego o numerze 104 (Golden Rose miss selene nails lacquer), czarnego o numerze 160 (Golden Rose miss selene nails lacquer), różowego ( LEMAX COLOUR star nail enamel) oraz niebieskiego  numerze 71 (Classics charming nails lacquer). Natomiast drugie zdobienie wykonałam za pomocą zielonego lakieru(Maybelline New York), a trójkąty zrobiłam tym samym czarnym kolorem co w pierwszym zdobieniu. Wszystkie te trójkąty w rogach malowałam moim pędzelkiem. Myślę, że wam też się uda to zdobienie, a może i nawet wyjdzie ładniejsze :) 




2 komentarze:

  1. Ładne. Ze względu na to, że zdecydowanie bardziej lubię stonowane kolory, bardziej podoba mi się druga wersja: zielono- czarna ;) Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń