sobota, 18 stycznia 2014

Kocie oczy

Cześć!


Chcę wam pokazać moją wizję na temat kocich oczu. Praca, którą wykonałam również będzie wysłana na konkurs o kociej tematyce na http://cienistosc.blogspot.com (zapraszam do wzięcia udziału w konkursie). To zdobienie wykonałam za pomocą zwykłej gąbki do naczyń. Nakładałam warstwowo kolory, takie jak widać na poniższych zdjęciach. Do zrobienia tego wzoru zainspirowała mnie moja kotka. Bunia ma złoto zielone oczka i jest bardzo ładnym kotkiem. Może niektórym moja praca się nie spodoba, ale nie przejmuje się tym. W konkursie pewnie weźmie udział dużo osób, wszystkim życzę powodzenia. Konkurs ten jest dobrym sposobem na sprawdzenie się. Nagrody są bardzo interesujące. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie organizatorki :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz