poniedziałek, 6 stycznia 2014

Zwariowane kociaki

Cześć!

Dzisiejszy post jest w pełni poświęcony konkursowi, w którym mam zamiar wziąć udział. Jest to konkurs organizowany przez autorkę tego bloga: http://cienistosc.blogspot.com. Uważam, że jest to dobry sposób na sprawdzenie się. Tematem przewodnim jest "KOT", więc postaram się jak najlepiej wykonać zdobienia, ponieważ sama mam kota i jest mi to bliski temat. Konkurs jest organizowany dzięki temu, że blog obchodzi swoją rocznicę. Serdecznie gratuluję autorce i życzę jej wysokiej oglądalności! Pewnie jak każdy uczestnik konkursu liczę na wygraną. Zależy mi na tym, gdyż jest to dla mnie szansa na rozpowszechnienie mojego bloga. Zapraszam do oglądania efektów mojej ciężkiej, ale przyjemniej pracy.




4 komentarze:

  1. Bardzo fajne te kotki, wydają się być rozbrykane i radosne. Zazdroszczę talentu i precyzji, sama nie potrafiłabym takich namalować :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dziękuję. Praktyka czyni mistrza, Jeżeli ma się chęci i czas można stworzyć piękne dzieła :)
    .

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te kotki :) mi by się za bardzo ręka trzęsła aby zrobić takie :D

    OdpowiedzUsuń