czwartek, 2 stycznia 2014

Marynarskie paznokcie :)

Witam!

Dzisiaj przyszedł czas na paznokcie o motywie morskim. Niebieski i biały chyba wszystkim się kojarzy z wyprawami morskimi. Te paznokcie są bardzo proste. Nie ma w nich nic skomplikowanego. Wystarczy trochę chęci i czasu. Oczywiście przepraszam za jakość zdjęć. 

Krok po kroku:
  • Jak już pisałam w poprzednim poście pierwszym etapem, od którego zaczynam jest pokrycie płytki paznokcia cienką warstwą odżywki 8w1 (EVELINE cosmetics).
  • Następnie nanoszę na paznokcie biały lakier (Maybelline New York). Niestety nie widać już numeru, ponieważ się zmazał. Maluję dwie warstwy tym lakierem. Nie należy on do lakierów najlepiej kryjących. Czasami muszę pomalować nawet trzy warstwy.
  • Niebieskie paski wykonałam lakierem o numerze 71 (Classics charming nails lacquer). Trochę mi się ręka trzęsła, dlatego paski nie są do końca proste. Dawno nie malowałam paznokci komuś innemu niż sobie. 
  • Na dwóch paznokciach w rogu na dole zrobiłam małe kokardki. Lakier, którego użyłam ma numer 13 (ados cosmetics summer time).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz