czwartek, 30 stycznia 2014

Czerwona elegancja

Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było i bardzo Was za to przepraszam. Niestety wyszło tak, że nie miałam ani czasu, ani motywacji do zdobienia paznokci. Dzisiaj przedstawiam wam moje czerwone paznokcie. Często wykonuje ten wzór. Nie wygląda on bardzo starannie, ale podoba mi się. Mogłabym się bardziej do tego przyłożyć. Gorąca czerwień ślicznie wygląda w połączeniu z czarnym kolorem.


Krok po kroku:
  • Nakładam bazę pod lakier w postaci odżywki.
  • Płytkę paznokcia pokrywam czerwonym lakierem (LADYCODE quick-dry nail enamel)
  • Następnie przez płytkę robię dość grubą czarną kreskę (czarny lakier WIBO)
  • Po jednej stronie kreski robię swoje esy-floresy :) nie muszą być bardzo estetyczne
  • Po wyschnięciu lakieru czarnego i czerwonego nakładam złoty brokat w postaci lakieru (Golden Rose miss selene nails lacquer)
  • Całość pokrywam Top coatem dla uzyskania gładkiej struktury :)





A na koniec podsyłam link do utworu który umilał mi czas podczas malowania :)


2 komentarze:

  1. Świetne jest to zdobienie :D Najbardziej podoba mi się ten pasek biegnący przez środek paznokcia, super! I ten złoty brokat fajnie ozdabia całość :) A esy-floresy wyglądają jak nakejki hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Mi też się on podoba. Chciałam, żeby ten jeden paznokcieć się wyróżniał i chyba mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń